مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-04سياسي

تغییر باورهای دینی و ترویج بی حجابی، هدف دشمن در جنگ ترکیبی است


تغییر باورهای دینی و بدبین کردن مردم و نسل جوان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج بی حجابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تغییر باورهای دینی و بدبین کردن مردم و نسل جوان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج بی حجابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در یادواره 167 شهید شهرستان مرزی آستارا که با محوریت شهدای جاوید الاثر و به میزبانی خانواده شهدای رحیم محله شهر لوندویل برگزار شد، اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران تمامی ندارد و هر لحظه با توطئه ای جدید درصدد تضعیف این کشور اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت را نباید فراموش کنیم، گفت: امروز شهدا سرمایه بزرگی برای ملت ایران هستند که نباید یاد و خاطره آنان را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی امروز خطرناک تر از تهاجم نظامی است، افزود: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند و در این راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

عبدالله پور با بیان اینکه امروز قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران با سرعت در حال پیشرفت است و هیمنه دشمنان دین به ویژه استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر باورهای دینی و ترویج بی حجابی، هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

تغییر باورهای دینی و ترویج بی حجابی، هدف دشمن در جنگ ترکیبی است